Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Illegally Blonde - Βούλα Παπαχρήστου: «Δεν ενοχλήθηκα από το χαστούκι του Ηλία Κασιδιάρη»


Η αθλήτρια Βούλα Παπαχρήστου μίλησε στο Star και αναφέρθηκε στο περιβόητο «χαστούκι Κασιδιάρη», αλλά και στη φημολογούμενη σχέση τους (ηρωίδα).


Η Βούλα Παπαχρήστου - η οποία αποκλείστηκε από τους Ολυμπιακούς αγώνες λόγω ενός ρατσιστικού σχόλιού της στο Twitter - ανέφερε σχετικά με την επίθεση του βουλευτή της ΧΑ στη Λιάνα Κανέλλη: «Πιστεύω ότι είναι πολύ σωστή η τοποθέτησή του και μιλάει πάρα πολύ σωστά. Δεν λέει τρελά πράγματα, ούτε κάνει τρελά πράγματα... Δεν ενοχλήθηκα, για το λόγο ότι όλοι είδαμε ότι δεν το ξεκίνησε πρώτος».

Όμως, επιπλέον, η Βούλα - το σχόλιο της οποίας είναι πια εμφανές ότι δεν γράφτηκε από νεανική αφέλεια - απάντησε με αρκετή μυστικοπάθεια σχετικά με τη σχέση που φημολογείται ότι διατηρεί με τον κ. Κασιδιάρη: «Καλύτερα κάποια πράγματα να είναι λίγο πιο ανθρώπινα. Δεν ενδιαφέρει κανένα τι κάνω εγώ, ρε παιδιά. Πάρτε τον κύριο Κασιδιάρη να σας πει. Γιατί δεν παίρνετε τον κύριο Κασιδιάρη και παίρνετε εμένα; Εγώ γιατί να ασχοληθώ και εκείνος δεν ασχολείται; (!) Δηλαδή τα πράγματα είναι σαφέστατα. Δεν έχω να απολογηθώ σε κανένα για το τι κάνω στα προσωπικά μου».

Πόσο χαιρόμαστε που δεν μας εκπροσώπησε στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου, και πείτε μας κακεντρεχείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου