Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Τους έχω βαρεθεί όλους!


Ήρθε και απήλθε η καγκελάριος. Τι μου έκανε εντύπωση; Το περιποιημένο μέχρι γωνίτσα γωνίτσα Μαξίμου, το άδειο κέντρο από αυτοκίνητα μιας και όλοι πειθάρχησαν στις εντολές, ο άντρας που έτρεχε γυμνός στη διαδήλωση, το άγημα την ώρα της προσγείωσης, η φιλαρμονική και το κόκκινο χαλί, η ξενάγηση της Άνγκελα Μέρκελ στο Χίλτον και όχι στην Ακρόπολη. 


Λεφτά μπορεί να μην έχουμε, αλλά ξέρουμε τι να κάνουμε για να φαίνεται ότι έχουμε. Η Μέρκελ έχω μια υποψία πως ήρθε για να δει από κοντά το τι θα αγοράσει, όχι σαν τον Έλληνα που κάποτε αγόραζε εκτάσεις εξοχικές και πήγαινε κατόπιν εορτής να τις δει από κοντά και ήταν… στάνες! Έχω βαρεθεί που, είτε ήρθε είτε όχι, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει. Παρηγοριά στον άρρωστο κυριολεκτικά! Έχω βαρεθεί να μην μπορούμε να διαδηλώσουμε επί της ουσίας και να είμαστε σκορποχώρι. Να καταντάμε γραφικοί και επιπόλαιοι, ανεβασμένοι πάνω σε τανκς ντυμένοι ναζί, ενώ θα έπρεπε οι ίδιοι να ντρεπόμαστε που έχουμε τους ναζιστές στη Βουλή και όχι η Μέρκελ!

Έχω βαρεθεί να βλέπω τους δημοσιογράφους να λένε αμπελοφιλοσοφίες, με το μαλλί και το σολάριουμ στην τρίχα. Έχω βαρεθεί να βλέπω τον Σαμαρά να κορδώνεται λες και έχει σώσει την χώρα. Η ΔΗ.ΜΑΡ. αρνήθηκε να παραβρεθεί και το ΠΑ.ΣΟΚ. δεν είχε άλλη επιλογή. Και τελείωσε η ημέρα μ' έναν Πάνο Καμμένο να ουρλιάζει ότι τον χτυπάνε με χημικά μαζί και τους Ανεξάρτητους Έλληνες και τον Τέρενς Κουίκ, να καταγγέλλει βίαια επεισόδια εναντίον τους. Ο λογαριασμός της Τρόικα ακόμη δεν έχει βγει και η δόση δεν έχει εκταμιευθεί.

Το απόθεμα - για άλλη μια φορά - αντέχει μέχρι το τέλος Νοεμβρίου και μας τα έχουν πρήξει με τις απειλές και τους εκβιασμούς. Άντε και στο διάολο ΟΛΟΙ, μαζί και η ανεργία που έχουν δημιουργήσει για το 50% των νέων!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου