Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Πόουλ Τόμσεν: Ο άνθρωπος της Τρόικα που εξόργισε ακόμη και τον Γιάννη Στουρνάρα


Διαβάζουμε στο «Βήμα» το περιστατικό ανάμεσα στον Έλληνα υπουργό των Οικονομικών, Ι. Στουρνάρα και τον Πόουλ Τόμσεν, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον επικεφαλής του κλιμακίου του ΔΝΤ στην Αθήνα και σκληρό καρύδι της Τρόικα:

«Την Τετάρτη το βράδυ ο υπουργός Οικονομικών είχε θερμό επεισόδιο με τον κ. Πόουλ Τόμσεν, ο οποίος απέρριπτε χωρίς συζήτηση κάθε κονδύλι πλην των περικοπών σε μισθούς, συντάξεις και επιδόματα. Η μια κουβέντα έφερε την άλλη, ο κ. Στουρνάρας είπε στον εκπρόσωπο του ΔΝΤ ότι οι περικοπές σε μισθούς, συντάξεις και επιδόματα ξεκίνησαν από 6,5 δισ. ευρώ και το πολύ-πολύ να φτάσουν στα 7,5 δισ. ευρώ, ένα ποσό που είναι συμμετρικό και με τον προϋπολογισμό. Ο κ. Τόμσεν επέμενε σε μεγαλύτερη αύξηση, λέγεται ότι η απαίτηση έφτασε ως τα 9 δισ. ευρώ, ο κ. Στουρνάρας είπε ότι δεν βάζει την υπογραφή του σε τέτοια μέτρα και μπροστά στην έλλειψη κατανόησης πρόσθεσε: "Τότε μου λες να υποβάλω την παραίτησή μου. Εγώ είμαι μόνος μου, δεν έχω πίσω μου κόμμα να με στηρίζει…"». 

Τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε από τη συγκεκριμένη αποκαλυπτική είδηση του «Βήματος»; Ότι πολύ απλά, ο εν λόγω κύριος συμπεριφέρεται το λιγότερο ως μπράβος που επισκέφτεται νυχτερινό μαγαζί για να προσφέρει προστασία. Ή απλώς, ως κλασικός εκπρόσωπος ενός Ταμείου το οποίο όπου κι αν πήγε, άφησε πίσω του συντρίμμια, στάχτες και πεινασμένους. Και, φυσικά, η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι τραγική σε τέτοιο βαθμό, ώστε να αναγκάζεται η πολιτική αρχή να υποκλίνεται μπροστά σε τέτοιου είδους «εκπροσώπους» ενός μοντέρνου οικονομικού σκοταδισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου