Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Inbox - Ο σουρεαλιστικός κόσμος της δρ. Κουλ

Λάβαμε το ακόλουθο σουρεαλιστικό email στο inbox του Snobbers και το δημοσιεύουμε αυτούσιο. Enjoy!

- Γιατρέ βλέπω μπλε και πράσινους κόκκους.
- Οφθαλμίατρο, έχετε δει;
- Όχι! Μόνο μπλε και πράσινους κόκκους

- Γιατρέ πάσχω από αμνησία.
- Από πότε;
- Από πότε, τι;

- Γιατρέ έσπασα το χέρι μου σε δυο μέρη.
- Να αποφεύγεις αυτά τα δυο μέρη.

- Γιατρέ, θα μπορώ να παίξω πιάνο όταν βγω από το νοσοκομείο;
- Φυσικά, κύριε μου. Γιατί όχι;
- Επειδή δεν έμαθα ποτέ να παίζω πιάνο.

- Γιατρέ, συνεχίζω να βλέπω τις κηλίδες που σας είχα πει, συνεχώς.
- Δεν σας βοήθησαν τα καινούργια γυαλιά;
- Φυσικά! Τώρα βλέπω τις κηλίδες πολύ καλύτερα.

- Γιατρέ, κανείς δεν με παίρνει στα σοβαρά.
- Θα αστειεύεστε, βέβαια…

- Γιατρέ, νομίζω ότι τρελαίνομαι, γιατί νιώθω ότι έχω τηλεπάθεια.
- Το ήξερα ότι θα το πείτε αυτό!

- Όταν σηκώνεστε το πρωί έχετε πρησμένη γλώσσα, πόνο στη ράχη και μία φοβερή κατάθλιψη;
- Ακριβώς, γιατρέ μου.
- Κι εγώ! Αναρωτιέμαι τι να είναι…

- Γιατρέ μου, κατάπια ένα στυλό. Τι να κάνω;
- Χρησιμοποιείστε μολύβι.

- Πόσα θέλετε, γιατρέ, για την εξαγωγή του δοντιού;
- 100 ευρώ.
- 100 ευρώ για δουλειά μισής ώρας;
- Αν θέλετε, μπορώ να κάνω πιο αργά την εξαγωγή.

- Γιατρέ μου, χάνω πολύ εύκολα την υπομονή μου.
- Μιλήστε μου για το πρόβλημα σας…
- Μόλις σου το ‘πα, γελοίε!
- Κυρία μου, είστε ψυχοπαθής.
- Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη;
- Βεβαίως! Είστε και άσχημη.

- Γιατρέ μου, έχω πονόλαιμο.
- Σταθείτε στο παράθυρο και κατεβάστε το παντελόνι σας.
- Μα τι σχέση έχει αυτό, γιατρέ ;
- Καμία. Απλώς δεν χωνεύω τους γείτονες.

- Λοιπόν, η εγχείρηση στο ωστικό νεύρο για να διορθώσουμε την κώφωσή σας, πέτυχε!
- Τι πράγμα;

- Αδελφή, είμαι στο κατώφλι του θανάτου.
- Μη στενοχωριέστε, ο γιατρός θα σας βοηθήσει να το περάσετε.

- Γιατρέ, ήμουν χάλια και προσπάθησα να αυτοκτονήσω με εκατό ασπιρίνες.
- Σοβαρά; Και τι έγινε;
- Μετά τις δύο πρώτες ένιωσα πολύ καλύτερα.

- Οδοντίατρος: «Κυρία μου, τι κάνετε; Ζουλάτε τα @ρχίδι@ μου!
- Ακριβώς! Και από δω και πέρα, δεν θα πονάμε ο ένας τον άλλον, έτσι;

- Γιατρέ, νομίζω ότι έχω διχασμένη προσωπικότητα.
- Αδελφή, φέρε μία καρέκλα ακόμη.

- Έχετε δυσκολία να πάρετε μια απόφαση;
- Και ναι και όχι, γιατρέ μου.

- Γιατρέ, γιατί βρομάει το στόμα μου;
- Μήπως έχετε σάπιο δόντι;
- Όχι, μόνο μια γέφυρα έχω.
- Ε, αυτό είναι: Κάποιος έχεσε κάτω από τη γέφυρα.

- Γιατρέ, κάθε πρωί που ξυπνώ αισθάνομαι τρομερό πονοκέφαλο, ναυτία και δεν με κρατούν τα πόδια μου. Μετά από ένα τέταρτο, όμως, όλα μου περνάνε. Τι να κάνω;
- Να σηκώνεστε ένα τέταρτο αργότερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου